Merhabalar ufak bir sorum olacak , Bugün arkadaşıma tarafına giden Belediye Başkanı Koruması için bir kontejan açıldığını söylediler. fakat bu koruma normal güvenlik değil yani güvenlik korucuyusu için. GGKK fakat askerliğinin 10. ayında Ağır astımdan ötürü Elverişli değildir (Günümüzde kullanılan tabir ile çürük) raporu verilmiş. bu onun bu kontejana başvurusuna engel mi? bilgisi olan var mı
teşekkürler