imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı adsense açmanın ücretlere bir faydası yoktur hocam. Adsense başvurusu yaparken fatura bilgileri giriyorsunuz adres vs. Orayı ingiltere seçip rastgele bir adres girebilirsiniz ingilterede. Hepsi bu.
Yani hocam sitem yabancı olduğu için yabancı reklamlar gelecek ve tıklama başı 1dolarise benim adsense hesabıma 1 dolar yani o günün dövizi mesela 6 lira geçecek doğru mu hocam.