Aslinda normali olmasi gereken de bu ama o kadar kotu insan goruyoruz ki bu normal davranisi dogaustu bir davranismis gibi gormeye basladik malesef

.
Arkadasa "normal" kalabildigi icin tebrik etmek gerek
İş Konusunda hiç bir şekilde agresif olmadım hocam . gerek yok ki severek yapıyoruz işimizi. bazen bezdiriyorlar o zaman biraz ara verip devam ediyoruz. baktık olmadı . işi sonlandırıyoruz. olması gereken bu olduğunu düşünüyorum. Sınırsız revize verirken bunları göz önüne almak lazım