hocam siz çok yanlış yerdesiniz ya

ironi nedir bilir misiniz?
biz yakın zamana türeyecek olan dolandırıcıları ve yöntemlerini eleştiriyoruz siz hemen şişe göndermişsiniz. kimsenin hazmedemediği yok.
Ben özel renk istedim. Full nikelaj kaplı olacak, sağolsunlar fiyat farkı vermedim ama kıran kırana pazarlık ettim , nikelajın daha maliyetli olduğunu çakmadı enayiler

Sözleşme için bekliyorum, gerçi biraz zaman geçti ama yoğunlardır herhalde
ooo iyi hocam iyi enayi bunlar nikelaj aynı para olur mu hiç ?
neyse yoğunlukları bitince gelir nasılsa...