GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam size de siz hangi rengi sipariş ettiniz? sözleşme ne zaman gelecekmiş...
Ben özel renk istedim. Full nikelaj kaplı olacak, sağolsunlar fiyat farkı vermedim ama kıran kırana pazarlık ettim , nikelajın daha maliyetli olduğunu çakmadı enayiler
Sözleşme için bekliyorum, gerçi biraz zaman geçti ama yoğunlardır herhalde