Bende Instagram da bir hesap buldum 2000 TL kapora verdim. Ocak 1'de arabayı bize getireceklermiş.
hocam siz dolandırılmışsınız. Yüzünüze böyle pat diye söylemek istemezdim ama araba 2022 de çıkacak. ocak bir diyerek kandırmışlar sizi. Bakın bana ben 2022 de bekliyorum