hsyseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, 2 şişe viski getirirseniz parasını veririm.
TR'den SMS onay ve iptal linki olmadan evraksız SMS atmayın hocam. Önce o firmayı bulurlar. Sonra ucu döner dolaşır sizde patlar.