LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doğalgaz kaç derecede çalışıyor geceleri? Ayrıca full açık mı? Temizletmeyi denediniz mi?
25-30 arası çalışıyor hocam, sabah 7 olur kapatırız, akşam açarız buna rağmen bu fiyat geldi. Artık hiç çalışmıyor sadece ocakta kullanıyorum