Çok zor bir işlem değil, tam uyuyacağım sıra gördüm. Kendiniz de basit bir şekilde yapabilirsiniz, yapamazsanız zaten forumda işi bilen yardımsever arkadaşlarımız illa ki destek sağlayacaktır. İyi sabahlar.
modül hiç yok ya, biraz zor onun için. Tşkler