Merhaba, diğer konunuz için yazdığımız detaylı, bilgilendirici ve emek verilmiş mesaja en azından tek kelime ile "ilgilenmiyoruz" yazmanızı beklerdik. Aradan çok zaman geçmiş yeni hatırladım ve şaşırdım gerçekten hiçbir dönüş yapmadığınızı farkedince. Konu açıyorsunuz karşılığında size detaylı teklif sunuyoruz ve tek kelime yazılmaya bile gerek görülmemesi bu durumda hoş olmasa gerek. Teklifimiz geçerli değildir. İyi günler dilerim...