ReMo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiniz ne kadar kazaniyorsunuz ortalama hocam ?
benim kazancım yüksek değil orta seviye ama bu tamamen çıkacağınız reklama bağlı başka bir şey değil ben size 10 numara oyun yapayım 0 reklam yapın 1 tlkazanamazsıınz kendime çöp bir oyun yapıyım reklam basayım ben kazanırım mantık bu şekildedir.