Hocam ziraat ile ödeme yapıyodum ancak aradım kapatın dedim ancak böyle bir işlem yapmıyoruz dediler. En fazla 50lira ve 3 defa işlem yapabilirsiniz dedi. Hala çözüm bulamadım
benimde aynı sorunum vardı öyle çözmüştüm ama demek ki bankadan bankaya işleyiş politikası farklı normalde işlemin sağlanması lazım