antalyada en güzel yer yüzüncü yıl caddesi taraflarıdır. orada güzel evler bulabilirsin. heryere kolayca ulaşım vardır. kiralar biraz masraflıdır ama kaleiçine ve güllük caddesine çok yakındır. zaten antalyanın nabzı buralarda atar genelde. lara taraflarına hiç gitme oralarda kiralar normalin iki katı pahalı. aah ah ne güzel günler geçirmiştim oralarda. neyse yüzüncü yılda uygun kiralık ev bulamazsan kültür mahallesi taraflarına bakmalısın. oralarda biraz daha uygun evler var zaten hep öğrenci dolu o taraflar. merkeze biraz uzaktır ama dolmuşlar otobüsler filan geçer pek sorun yaşamazsın. antalyanın ölüsü bile güzeldir güzel şehire gidiyosun. Allah bahtını açık etsin kardeş. ha bu arada orada yiyici hatun çoktur dikkat et.