xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle mutluluğumu sizinlede paylaşayım... İletişim fakültesi mezunu olduktan sonra Erzurum'da medya sektöründe ve freelance web grafik animasyon işleri yaparken bir hevesle başvurduğum çok çalıştığım çok beklediğim Antalya Adliyesi zabıt katibi pozisyonunu dün akşam asil olarak kazandım... E bize de yol göründü ilk kez evimden uzağa tek başıma gidip yaşamaya çalışacağım.. Sizlerden ricam kiralar, antalya'da yaşam nasıl apartlardamı kalmalıyım ev mi tutmalıyım fikirleşecek benzer durumdaki yada orada yaşayanlardan fikir/destek rica ederim
Vay hemşehrim hayırlı olsun sorması ayıp kpss’den kaç puanla atandınız