TTnet kullandığım zaman Nord vpn bağlanmıyordu. Erişim engeli filan muhabbetleri dönüyordu. Mecburen başka vpn geçtim. OkayFreedom kullanıyorum. Kullanımı basit ve hız sorunu hiç yaşamıyorum tavsiye edebilirim.