Hep makale yazarken aynı şeyi düşünüyorum, acaba etiket ekleseydim daha mı iyi olurdu diye. En az 20 makale okudum yarısı 3-5 tane ekleyin diyor yarısı hiç eklemeyin diyor. Siz ne yapıyorsunuz ? Hiç eklememelimiyim yoksa 2-3 tane yeterli olur mu ?