HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lale figürü var dediler tweet attılar
Izgara da Lale yok
Yerli araba diyorlar tanıttıkları arabayı bile daha ülkede üretmediler
Parayı verip aynısını bende ala bilirdim yani devlet teşvik verecekmiş bence gereksiz
Çok benzememiş de olsa ızgarada lale andıran bir şekil mevcut.
https://img.piri.net/mnresize/840/-/...7_20308412.jpg
Araç önce test amaçlı üretilir arge maiyetini azaltmak için fabrika yapılmaz birbakarlar acaba olacak mı satabilecek miyiz daha sonra baktı tepki olumlu kurar fabrika olur biter iş.Fİat Türkiye'de araç üretiyor diye ona mı yerli diyelim nasıl bir şey olsun ki size yaranılsın anlamıyorum.