Tasarım konusu çok takılmamız gereken konu değil. Araç üretime başlamadam sevinemeyeceğim. Son 7-8 yıldır her sene araba çıkartıyorlar, prototipler sunuyorlar zaten.

Umarım bu sefer üretim olur. Şahane araç olmuş. Bu araçlar yurt dışında çok kolay satılır.