Lale figürü var dediler tweet attılar
Izgara da Lale yok
Yerli araba diyorlar tanıttıkları arabayı bile daha ülkede üretmediler
Parayı verip aynısını bende ala bilirdim yani devlet teşvik verecekmiş bence gereksiz