bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hetzner.com/

Size tavsiyem. Buraya üye olup makinenizi seçip direktadmin lisansı alıp kurmanızdır. Böylelikle çok daha ucuza mal etmiş olursunuz. Ben öyle yaptım. Ama plesk kurdum.
teşekkür ederim fakat KVKK dan dolayı TR lokasyon istiyoruz. Ayrıca TTNET'in yurt dışı bağlantılarına güvenmiyoruz O yüzden en temizi yine TR lokasyon.