https://www.hetzner.com/

Size tavsiyem. Buraya üye olup makinenizi seçip direktadmin lisansı alıp kurmanızdır. Böylelikle çok daha ucuza mal etmiş olursunuz. Ben öyle yaptım. Ama plesk kurdum.