Geçenlerde bir konuda görmüştüm. İzinsiz olarak bu numaralar kullanılıyor. Hatta ilgili site, Türk numaralarını sistemlerinden kaldırmak durumunda kalmıştı. Daha kurumsal bir yapı için bence size ait SIM kart alın.