Sitem türkiye lokasyon fakat almanya kullanıyorum. En başta tr kullanıyordum bir ilerleme kaydedememiştim. Daha sonra sunucuya geçtim( almanya lokasyon). Kısa bir süre ne göreyim bir çok anahtar kelimede 2-3. sıralardayım.

Ben her zaman almanya kullanmaya devam edeceğim. Lokasyonun seo açısından önemli olduğuna katılmıyorum. Herkesin kendine göre teknikleri var. Belki de bu da benim tekniğimdir

Var diyenler de olabilir tekrardan diyorum ben inanmıyorum. İşin ustasına sormak gerekirse @Old;