15 saat pc de vakit geçirmek mi? Çok fazla zamanını heba ediyorsun. Belki para kazanıyorsun, belki eğitim alıyorsun vs vs o kısımlarını bilemem ama 15 saat çok fazla. Bu şekilde devam ederseniz, hastalıklar sizi bulur demiş olayım. Umarım bunun bilincine varır ve biraz daha sağlıklı hareket etmeye çalışırsınız. İlerde forumda "bel fıtığına ne iyi gelir?" "forumdaki yazıların boyutunu büyütsek nasıl olur?" gibi konuları açmanıza sebep olacaktır. İyi geceler dilerim.