adamlar hakkı olan parayı istiyorlar zaten, bizim insanımız 2 bin liralık maaşla 10 bin liralık telefon almayı çok sevdiği için çoğu kişinin bankalarla başı belada.Akbankla düzenli olarak çalışıyorum çokta memnunum, kredim vardı kapattım yenisini çektim düzenli ödüyorum hiç bir sıkıntım da bulunmuyor.Bu durum zaten tüm bankalarda geçerlidir.