Burada insanlarımız da hatalı banka da hatalı. Ama bunu Akbank' a mal etmek olmaz. Bende Akbank tan konut kredisi kullandım. Aydan aya ödüyorum. Sürekli kredi verelim diye arıyorlar ama ben kullanmıyorum. Hemen kredi alıp güzel bir araba alabilirim. Ama almıyorum. Çoğu insan hiç düşünmeden borcun altına girebiliyor. Eskiden bu kadar borçlanma yoktu. Bankaları tek taraflı suçlamak ta yersiz bence.