Burada bile bir iş yapıyoruz karşılığını alamayınca şikayet konusu açıp maliyet yüksek ise hukuk yoluna başvuruyoruz. Adamlar milyonlarca tl para vermişler , alırken herkes işini halletmiş yoluna sokmuş ödemeye gelince yok. Kim aldı niye aldı belki arkada başka işler dönüyordur orası ayrı ama bankalarda bir işletme sonuçta kendini düşünmek zorunda.