bunu gibi durumları anlamayanlara üzülüyorum. Bu sistem yani mevcut borcu 100 de 2 sine satan bankalar sizce zarar mı ediyor? Tabiki de hayır, biz buna yeni nesil banka hortumla diyoruz. Burada devletin araştırma yapması gerek kime neden verdin bu para nerede ? Ancak baştan aşağı bankaların tamamında durum böyle. Gizliden parayı cebe atan bir sistem var yani banka hortumla diyoruz buna. O borç verdikleri aslında ta kendileri. Bunu bu şekilde yaparak hem yatırımcılara kar payı vermiyor hem de zarar açıklayarak devletten vergi indirimi alıyor. Uyumaya devam millet...