Merhaba Arkadaşlar www.tatilsepeti.com ' gibi bir site açmayı düşünüyorum ama araştırdığım kadarıyla , TÜRSAB 'dan Kayıt Açtırmak Gerekiyormuş , Sırf Kayıt Ücreti İse 55.000 Civarında

Peki Ben Bu Sisteme Satış Olarak Değilde Rezervasyon Sistemi Olarak Açsam , Gene Bu Belgeyi Almam Mı , Gerekecek ?

Konuyla İlgili Bilgisi Olan Arkadaşlar Yardımcı Olurlarsa Sevinirim..