Bunların cevabını bende merak ediyorum. Detaylı bilen kişi beni de aydınlatırsa çok sevinirim.
-üstünlük değil fazlalık. Üstünlük takvadadır ayeti hatırlatırım.
- dövmek yanlış çeviri. Dövmek yok.
- müşrikleri değil, o müşrikleri.
Ayetlerde ki örnekler şahitliğe göredir.
"....bakmazlar mı... " ayetleri var, biz gösterilene bakmalıyız. Yorumlar çok ezbere ve çok yanlış şeyler içeriyor.