Ne demek hocam ben de sizin gibiyim sorun yok

oyundan küre çıkarması gerekmiyor dizilimi yapan zaten kendisi değilmi? hangi küre ne yönde etkilenecek bunu biliyorsa sonucu bilerek kendisi belirlemiş olur bilmiyorsa yine farkında olmadan çıkacak sonuca kendisi sebep olmuş olur. Buradan çıkan sonuç sınavda olmadığımız kesin gibi.
çok farklı pencerelerden bakıyoruz hocam, siz çok küçülterek düşünüyor bakıyorsun ben örneğin daha geniş konuyu büyüterek faktörleri geniş bakarak düşünüyorum.ben ne desem sizin İçin her zaman basit bir yanıtı siz ne deseniz benim daha çok faktörlü bir yanıtım olacak gibi görünüyor. Bir inanan olarak yapabileceğim umarım doğru daha bilgili bir insanla karşılaşmanızı gönülden dilerim. Belki ozaman fikirleriniz değişir. Sohbet güzel olsada birkaç sebeple durmak zorundayım birisi bu tip konularda yazmak gerçekten zorlayıcı oluyor konuşmayı tercih ederim genelde. Bir diğeride düşüncelerimi çok saçma ifade ediyor olabilirim insanlarda kötü bir inançlı insan imajıyla daha da inanmaktan uzaklaşmalarını istememem. Sonuçta kimbilir kaç kişi bu konuyu okuyacak büyük sorumluluk