Uzun süredir istediğim vicdanımı ve aklımı karıştıran bir karar var Kuranı türkçe sindirerek baştan sona okumak anlamak istiyorum. Herbirimiz sayfalarca romanları bitiriyoruz ama Kurana gelince türkçe okuyup sindirmiyoruz diyorum kendi kendime ancak aklımı bir kaç şey karıştırıyor başlamama engel oluyor bu durum. Belki bu konuda beni yönlendirebilecek bir kaç bilgili kişi çıkar.
Aklımı karıştıran hususlar şunlar, tamamını okumasakta bazı surelerin türkçelerini zaman zaman okumuşuzdur. Ve dili malum türkçede malesef bazen çok anlaşılır olamıyor malesef, tefsirden destek alsam hem cilt cilt tefsirler hemde onlarında dili ağır. İkinci hususta biliyorsunuz belki çeviriden yine bazen çok basit ve dönemsel olarak gördüğümüz ayetler oluyor, buda açıkcası insana farklı gelebiliyor yani bir nevi okuduğumda beklediğim derinliği bulamamaktan dini düşüncelerimin zedelenmesinden de korkuyorum. Bunlar bugüne kadar beni durduran noktalar oldu