Bu anlattıklarınız çok Galibime gitti. Eğer aynı telefondan birden fazla hesabı yönetemeyecek isek neden kendi uygulamasında hesap ekleyip, bir hesaptan diğerine geçebiliyoruz. Bence hiç gereği yok. Kendi uygulaması çoklu hesaba izin veriyor. Mobilden girin