Bizim bacanakta megane 2 hb vardı lpg'li.
bu sorundan yaşıyordu. 5-10 kere gitmiştir sanayiye sırf bunun için. arabadab soğudu.
Sonra sorunu buldu, yaptırdı ve sattı arabayı.

Olay şu imiş motora gaz giden borunun bi birleşim yerinim lehimle birleştirilmesi gerekirken termal bant gibi birşeyle yapılıyormuş.
Durum böyle olunca da yanlış bilmiyorsam gaz kaçağı var gibi algılayıp gazı kesiyor o da motoru stop ettiriyormuş....

Tam anlatamamış olabilirim. buna benzer birşeydi.