androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eksozum patlamadan önce gaz ayarı yaptırmıştım. Şimdi eksozu değiştirdim acaba yeniden mi gaz ayarı gerekiyor





1998 model 1.4 palio. Tek nokta enjeksiyon ama kalburatörlü diyebiliriz.


Benzinde hiç denemedim hocam. Ama onuda denemeyi düşünüyorum.
Ayarları ben sıfırlamıştım bağlantısı olur diye. Çok hafif dik yokuşta ışığa denk gelirsem, stop eden yerleri bile ezberlemiştim.
Egzozdan sonra da ayar çektim, beğenmeyince akü kutup söküp benzin ayarlarını kaydettim.
PC bağlayıp biraz da ayar çektim, uzun zamandır stop ya da benzeri saçmalık yok. Rölanti araç ısınırken dururken hafif titriyor ama üşenip ayarlamayla uğraşmadım.
Siz benzinde de deneyin bir iki gün, ayar yaparsınız.

(aklınızda olsun, alakasız gelen birçok şey bile alakalı çıkıyor. Benzinde olan sorunu lpg de, lpg de olan sorunları benzinde denemek kilit konu.)