Gaz ayarından olabilir belki
Eksozum patlamadan önce gaz ayarı yaptırmıştım. Şimdi eksozu değiştirdim acaba yeniden mi gaz ayarı gerekiyor
Araç nedir hocam modeli nedir?
Karburatörlü ise rolanti'sini biraz yükseltmek gerekebilir kış aylarında saınırım.
1998 model 1.4 palio. Tek nokta enjeksiyon ama kalburatörlü diyebiliriz.
Benzinde de aynı hatayı veriyor mu bir denemek lazım.
Benzinde hiç denemedim hocam. Ama onuda denemeyi düşünüyorum.