ByHazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaz ayarından olabilir belki
Eksozum patlamadan önce gaz ayarı yaptırmıştım. Şimdi eksozu değiştirdim acaba yeniden mi gaz ayarı gerekiyor



oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç nedir hocam modeli nedir?

Karburatörlü ise rolanti'sini biraz yükseltmek gerekebilir kış aylarında saınırım.
1998 model 1.4 palio. Tek nokta enjeksiyon ama kalburatörlü diyebiliriz.

AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzinde de aynı hatayı veriyor mu bir denemek lazım.
Benzinde hiç denemedim hocam. Ama onuda denemeyi düşünüyorum.