Tüm insanlığa inen bir kitabı Allah gibi bir yaratıcı neden basit dille herkesin anlayacağı şekilde yapmamış da bunu yıllarca okuyup çözmesi gerekecek şekilde yazmış? Sizce mantıklı mı?
Yıllarca okumaya gerek yok doğru manada anlamak için sadece yazıldığı dilde okusan ve Arapça manasındaki gibi anlasan iman etmiş olmak ve o yaşantıyı kendine benimsemek için yetiyor takdir edersinizki bundan asırlar önce satırlara dökülmüş o zamanın tabirini bu zamanda anlayamayabiliyoruz sadece burayı bilenler açıklıyor bütün mevzu bu matematikte 2+2 ilk okulda öğreniyoruz ama daha fazlasını okumadan 2.p + 10 = 52 çözemiyoruz neden direk en zoru öğrensekya ? Burda evrensellik herkesin anlaması vs. arkasına sığınılan basit bir mevzu.. Herşeyin başı ve her CAHİLLİĞİN sonu olan OKU kelimesi çok önemli anlamak için okumak okumak içinde sadece okumayı bilmek yeterli daha fazlası yazılırda ben anlatsam anlamak istemeyenler yine anlamayacak Evrensel bir şekilde en güzel şekilde anlatan Kuran'ı kerimi anlamıyorlar sonuçta.
İyi forumlar