İlmi bilgisi olan (sizin anlayacağınız tabirle matematik problemini çözmek için o problem hakkında uzmandan bilgi alanlar/öğrenenler) bunu bu denli detaylar olmadan anlıyorlar.
Bizim gibi bilgisi az olan insanlar ise bişeyler öğrenmek yerine direk Matematik problemini çözmeye çalışıyor ve çözemeyince Matematikdeki teoride hata arıyor aslında hata bilmemekte bilmem anlatabildimmi..
Açıklama olması bizim anlayamayışımızdan kaynaklı siz halen başka yerlere çekip yazacaksınız ama asıl mesele bu..
Tüm insanlığa inen bir kitabı Allah gibi bir yaratıcı neden basit dille herkesin anlayacağı şekilde yapmamış da bunu yıllarca okuyup çözmesi gerekecek şekilde yazmış? Sizce mantıklı mı?