WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri bu konunun tersi bir konu acsa tepkiniz ne olurdu acaba?
Yorum yapacaklarını sanmıyorum, cünkü buradaki insanlar bilinçli ve saygılı insanlar.. Senin görüşün senindir, bizim görüşümüz bizim..
Bu yorumuda soruna cevap olarak yazıyorum..