O değil de keşke ilahi adalet bu dünyada tecelli etse de insanlık kendine gelse. Hep öteki tarafta hesaplaşırız diyoruz, halbuki bu dünyada adaletten nasibini almasını istediğimiz o kadar çok kişi var ki...