Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılma olmasın fakat bunu nasıl yorumlamak lazım.

https://www.youtube.com/watch?v=lZ-KajhkqMU


Gökten indiği sanılan kitapların doğmalarıyla asla bir tutmamalıdır.
Malasef çok bir büyük komutanımızdır ama dinimize inanmak zorunda değildir. Üzücü tabi bu benim için.

Dinimizde çok fazla kanıt aramaya gerek yok ellerine baksan biri bunu yapmalı doğa nasıl yapmış olabilirki demelisin. Kısaca heryer kanıt zaten. Ama Allah inanmayana sözüm yok inkar edip pislik çıkarana bu sözüm kalın kafalılara, belki ilham verir diye bu ayetleri eklemiş diye düşünüyorum.