WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<tltle>R10.NET | Webmaster Forumu</title>
Webmaster forumu diye Kurani Kerimimimi konuşmayacağız rahatsız ediyorsa konuya girmeyin olur biter

İyiki bu güzel konuyu açmışsın @EdizKaya;