nicolaGrosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de UPS'i diğerlerinden ayrı tutardım. 2-3 hafta önce bir paket getirdiler. 2 Parça koli, mobilya. İmza için dijital bir cihaz kullanıyorlar. Yanında olmadığını söyledi. İmza atmadan teslim almam diyince aynı muhabbetler. En sonunda 'gel aşağı imzalatayım, araçta' dedi. 'alın getirin o zaman' diyince, 'tamam bekleyin' diyip aşağı indi. Balkondan bakıyorum, araca bindi gitti adam. Kapıyı kapattım, kolileri dışarda bıraktım. Biri çalsın diye de dua ettim. 4 Gün sonra gelip imzalattırdılar. Gelen kişiler "beyefendi sorun nedir bizi gönderdiler" dedi. Olayı anlattım, imza attırmadı dedim ve şaşırdılar. Yani bunun bir sorun olduğunu anlamadılar bile "ne var bunda" tarzımda bir surat ifadeleri vardı.
Çöp hocam ya dıştan bakınca güzel duruyor her şeyi haliyle insan güveniyor da kargocuların hepsi aynı b.k. Sürat kargoda malım kaldı adam aracım yok çıkaramıyorum gel al diyor l.n koca buzdolabı nasıl alayım diyorum bekleyeceksin o halde araç gelince diyor tam 15 gün dolap bekledim.