Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öldüreceğim birini bu yüzden inan hocam. Kasım ayı 29'unda Vatan Bilgisayar'dan yazıcı aldım UPS birine teslim etmiş kime etmiş belli değil. O günden beri ürünü alma derdindeyim o şubeye gidin bu şubeye gidin. Vatan gel kendin al diyor. Bu kargo olayına bir el atılması lazım vallahi.
Ben de UPS'i diğerlerinden ayrı tutardım. 2-3 hafta önce bir paket getirdiler. 2 Parça koli, mobilya. İmza için dijital bir cihaz kullanıyorlar. Yanında olmadığını söyledi. İmza atmadan teslim almam diyince aynı muhabbetler. En sonunda 'gel aşağı imzalatayım, araçta' dedi. 'alın getirin o zaman' diyince, 'tamam bekleyin' diyip aşağı indi. Balkondan bakıyorum, araca bindi gitti adam. Kapıyı kapattım, kolileri dışarda bıraktım. Biri çalsın diye de dua ettim. 4 Gün sonra gelip imzalattırdılar. Gelen kişiler "beyefendi sorun nedir bizi gönderdiler" dedi. Olayı anlattım, imza attırmadı dedim ve şaşırdılar. Yani bunun bir sorun olduğunu anlamadılar bile "ne var bunda" tarzımda bir surat ifadeleri vardı.