Bu da bişey mi UPS kargo laptopumu bahçeye koyup gitmiş imza almadan şans eseri eve geldiğimde gördüm direk gittim şubede kavga ettim savunmaları şu laptop olduğunu bilmiyorduk önemsiz birşey sandık evde müstakil olduğu için zile bastık bırakıp gittik böyle bir savunma var mı ya baya bir kavga etmiştim genel merkezlerine şikayette bulunmuştum