"kargonuz var kimliği aşağı sepetle salın"
böyle cengaverlerde var
Daha bugün gelen maganda zile bastı, diyafondan kimo dedim "kargo, sepet var mı" dedi. Cevap bile vermeden otomatiğe bastım. Asansörden indiği gibi kutuyu uzattı. Elinde kağıt filan olmayınca "imza?" dedim. Yok imza filan dedi, şubeden alırsın ben getirdim almadın dedi gitti.
Daha önce bir tanesi "asansöre koyup göndersem alır mısın" dedi. "imza" diyince, "zaten kağıt yok yanımda" dedi. "kağıt olunca getir o zaman dedim" gitti. Gerçekten tuhaflar