Ülkemizde buna engel olamazsınız sizin istediğiniz şey olması gereken normal olanı ancak bizim ülkemizdeki kargo firmalarının bir tanesi bile düzgün iş yapmıyor.Pazaryerlerinde satış yapan biri olarak kargo paketlerimi geciktiriyorlar ve her gün gidip kendim oturup kargo giriyorum paketler gecikmesin diye ve her gelen bela okuyup çıkıyor memnun olanı görmüyorum. Ek olarak çoğu paketi dağıtıma çıkartmadan iadeye çıkartıyorlar Hayaller FedEX ama hayatlar Sürat-Aras-Mng-Yurtiçi