peki vmware veya hyper-v ile ads hesap kadar nasal oluştursak ve bu sanal sunucular ile kullansak nasıl olur. 2 şer gb lı 20 sanal açsak yeterli. Eş zamanlı olarak açık olmayacağına göre sunucular sorun olmaz sanırım. Bir hesaba girdik işimiz bitti, sonrasında modem açıp kapatmak yeterli olur sanırım.