Bende de çok fazla adsense var her hesap farklı portable tarayıcıda açık durumda, farklı hesaplara girdiğimde modem resetleyip ip değiştiriyorum. Yeterli mi bilmiyorum ama ben şuan bu şekilde kullanıyorum.