Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende de çok fazla adsense var her hesap farklı portable tarayıcıda açık durumda, farklı hesaplara girdiğimde modem resetleyip ip değiştiriyorum. Yeterli mi bilmiyorum ama ben şuan bu şekilde kullanıyorum.