3 hafta içerisinde topladı saılır yazılar hemen hemen eski sıralarında hitler de hemen hemen aynı tabiki eski seviyesinde değil ama Google ceza kesecek alan adı çöp olacak diye hayal kurmuştum

2 aydan uzun kapalı kalmış bir sitenin 3-4 ay sonra tekrar eski konumuna geldiğini gördüm. 2 ay kapalı kalmasına rağmen index leri silinmemişti. Fakat sizin index lerin silinmiş olması durumu biraz daha zor hale getirmiş olabilir. Yine de bence umutsuzluğa kapılmayın, zamana bırakın, çok yüksek ihtimalle iyileşmeler göreceksiniz.
hocam 6 ay kapalı kaldı gene silinmedi bende kaç index vardı acaba merak ettim
Hocam doğal olarak Google sızı gerıye atmış ama kalıteli içerik girerek bıraz sabırla bırtane de güzel tanıtım yazısı ile site toparlanır yüksek ıhtımal ama bu bir hafta da olabılır 2 ayda
Benim de çok kaliteli bir sitem 2,5 sene kapalı kaldıktan sonra açıldı ve 3 ay olacak hala topralayamadı.
Günlük 4-5 k hiti vardı.
Şimdi 2-3 kişi anca geliyor organikten.
Ufak ufak yükselme var ama sanki 6 ayı bulacak gibi...
Kabahat sizde ama biraz. Sizin insiyatifinizde kapalı kalmış bu site.
Hepinize teşekkür ederim yardımlarından dolayı